Tänään aamulla, kello vähän ennen kahdeksaa:

925541.jpg

Pate on löytänyt parhaan nukkupaikan ikinä! Toin eilen yläkerrasta pannulappuhuovan ja yhden tilkkupeiton, läimäsin ne viimeksi illalla työpöydälle aamua odottamaan. Siinä pehmeän kasan päällä olikin yöllä nukuttu hyvät unet! :-)

925548.jpg

Kaveritkin tuli kattoos aamuista tiputeatteria.

925549.jpg

Tässä meidän Nami Kinkkurulla-Turpauuno testaa, miten uusi nukkupaikka sopii etanarinsessalle...

925551.jpg

...okei, tää menettelee nyt kun toi mollikkakin paistaa! Ja Pappa tuli lämmittää mua kans, ihanaa. :-)

925552.jpg

Eipä tiennyt Pappa-ressu, mihin joutui, kun erehtyi testaamaan uutta nukkupaikkaa!!! Alkoi nimittäin niin vimmattu Namipesu, että kehnompi kollipoika ois jo pyytänyt armoa *virn* Voi melkein kuvitella Namia touhottamassa Papan kimpussa: "Vitsit Pappa, sä oot sit likanen. Annas kun mä vähän autan!"

925553.jpg

"Hei siis ,ootsä ikinä pessy tästä ollenkaan?"

925554.jpg

"Oota vähän, mä sipasen vähän omaa kinttua vähän."

925555.jpg

"Eihän näin likaisilla korvilla enää voi kuullakaan mitään!" *slurps*

925558.jpg

"...ja tosta kans...pysy siinä nyt..."

925561.jpg

"...hmm, onkohan tätä selkää kukaan pessyt moneen viikkoon?"

925562.jpg

"...älä nyt karkaa, tää on kesken vielä! Pappa!"

925564.jpg

"Nyt kyllä pysyt siinä!!! Mä olen Namipesula, ja mun tarttee nyt pestä sua!"

925565.jpg

"Nami, mä sanoin jo, että anna olla! RIITTÄÄ JO!!

925567.jpg

Ja paini jatkui ralliksi muuttuen... Kiittämättömyys on kissipesulan(kin) palkka!!?? :-)))