Kyllähän mä olen nähnyt, että pihalla jotain tuunataan...mutta että tällainen mesta:

1603657.jpg

Ihan muutama viimeistelyjuttu puuttuu vielä, mutta sitten päästään sisustamaan. 1603660.jpg

Kun nyt täällä häkissä olen vain minä!

1603663.jpg

Ei tää ihan huono paikka ole, kun kerran siivekkäitä paist....ystäviäkin on laskettavaksi.

Häkkiverkko on muovitettua terästä, noiden ruutujen koko on 10 x 6,3 cm ja teräslangan paksuus 2,2 mm. Orjien suorittamat lujuuslaskelmat on sellaiset, että mun ei pitäis pystyä tuolta häippäseen itsekseni, vaikka kamut vähän niin epäileekin. Neko-neiti taitaa tänä kesänä vielä juosta mennen tullen ruuduista läpi, mutta ei enää vuoden päästä... :D

Häkin sisustus onkin sitten visaisempi juttu. Minä tiedän viiksenvarmasti, mitä kaikkea tuolla häkissä pitäis olla, mutta oivaltaako mun henkilökuntani? Raapimapuu on kuulemma tulossa pian, ja jotain kiipeilyramppeja ja tasoja... sekä kerrosmökki, jossa voi koisia eri kerroksissa ilman, että kastuu (siis meinaaks noi laittaa mut tonne sateella?? Heesyyy!!!)  Ruokatarjoilu tapahtuu kans siellä mökissä, mutta vessan paikka ja olemus pistää orjat pohtimaan...millainen vessa, mitä hiekkaa?? Ideas, anyone?

Mamma on ollut vähän alamaissa, minkä takia blogin kävijälaskurin tasalukemat lipsahti sivu suun. Jospa ei sitten juhlita sitä - SUURKIITOS JA ISO TASSUHALI KAIKILLE VIERAILLEMME!!!! - vaan minä julistan nimikilpailun: Keksi meidän residenssin ulkoiluhäkille nimi! Projektin työnimenä on ollut "kissalandia", mutta ehkä parempikin löytyisi? Palkintona taatusti jotain tilkkuista (taas!), mutta mitäs minä tilkkuassistentti muutakaan näillä tassuillani osaisin. :D Aikaa ehdotuksille on 2 viikkoa, sen jälkeen mä valitsen parhaan ja sopivimman. Kantsii siis kommentoida!