Aamulla mamma laittoi kuljetuskopan eteisen lattialle Namia varten.

914618.jpg

Toi ei kyllä ole Nami! Tuu pois, Pate, sä oot väärä kissa!

No niin, mamma siis vei Namin lääkärille ja nyt se on vanhapiika. Tai ei se just nyt taida olla kissa eikä mikään, kun se vaan nukkuu. Saas nähdä, vieläkö sen Alexin lempi leiskuaa yhtä tulisesti, kun Namisnuukkelistakin on leikattu pala veks. Vaik toisaalta, nythän toi pariskunta vasta sopiskin yhteen, kun ne on "sillai" samiksii :D

914619.jpg

Mä olen siis hoiturikissa, ja vahdin, että Nami toipuu pian. Mamma yritti mua hätistellä kauemmas, mutta mä olen nyt tässä potilaan vieressä niinkuin hoitajan kuuluukin. Sitten kun neiti heräilee, me mennään Paten kanssa yläkertaan ja annetaan kinkkurullan olla rauhassa. Joo, on se kinkkurulla, samanlainen verkko ympärillä * iso virn*

914641.jpg

Tässä neiti eilen ilman verkkopaitaa kiipeilypuun huipulla.

914642.jpg

Mamma ei vaan osaa...noin miljoonas kuva Namista silmät kiinni. :D (mamman huom: mutta meidän skunkki on silti niiiiin suloinen!)

Eh, jos kerran suloisia olla pitää, niin kyllä me siivousagentitkin osataan:

914649.jpg

Myönnetään, myönnetään: töpseli ei oo seinässä :-))))