Helsingin näytelmissä käytiin mekin, olipas reissu! Pitkä päivä, orja ihan finaalissa ja minäkin aikas poikki, kotimatkalla en jaksanut edes laulaa autossa. Aamulla kyllä vetäsin omat karaoket Mamban tahtiin, sujui matka paljon joutusammin. Me nähtiin paljon blogikissoja ja niiden ihmisiä, sen puolesta oli kyllä hauskaa :-)) Terkkuja vaan kaikille kamuille, te ootte mainiota porukkaa! Nemon emännälle kiitos hiirulosta, se on saanut kunnon kyydit *virn*

Ennen arvostelua piti odottaa aika kauan, ja siinä vaiheessa mä sanoin mammalle monta, monta, MONTA kertaa, että mulle oikeestaan riittää jo. Voitaisko jo mennä himppeen?

538075.jpg

Ei auttanut, vaikka lupasin olla kiltti tyttö enkä kiusaa Patea ainakaan kahteen päivään. Tuomari Aase Nissenin pöydällä mua venytettiin ja vanutettiin ja tutkittiin ja zoomailtiin:

538073.jpg

538071.jpg

Irti mun hännästä, mä tartten sitä vielä!  -Suurkiitos näistä kuvista ja osittain kuvateksteistäkin kuuluu Dadan äipälle *kissineidin niiaus*

Taas opittiin jotain uutta, kuten esim. että kuukausi sitten mun korvat oli tosi hyvät ja eilen ne oli vaan melko. Höh. Hienon EX2 tuloksen sain kuitenkin, tuomari kehui mun vahvoja tassuja ja kaunista turkkia. Naiselliset silmät ja upea ilme mainittiin kans ja sitten lopuksi se täti käski antaa mulle nätin vaaleanpunaisen rusetin. Maistui kyllä tosi pahalta, testasin.

538036.jpg

Tässä mä keekoilen mun yksiössä, silmät laitoin salaman tieltä kiinni. Loppupäivä meni makoillessa ja sylimeditoidessa, mamman kanssa pohdittiin jo uusia näyttelyverhosysteemeitä...Seuraavat näytelmät on Hyvinkäällä la 2.6.07, sinne yritetään houkutella T&T mua kannustamaan! :-))

PS. Ai, ihmettelikö joku, että kuka kumma on Dada? - Se on mun likkakaveri, siperiankissaneito. Se on vielä tosi pieni, mutta niiiin suloinen pakkaus. Sellainen kaunotar, että pätkähti eilen ensimmäisessä näytelmässään Tuomarin Parhaaksi ja paneeliin! Onnea pikkuneidille meiltä kaikilta - jokohan Dadan henkilökunta on shokista selvinnyt....?? :-))))