Mistäköhän johtuu, että meikäkollilla on niin rauhaton olo? Mamma puhuu jotain keväästä...sekös se sai mut aamulla ekaa kertaa leipomaan peittoa, kun mamma rapsutteli niin mojovasti leukapielestä. Hmmm...

424614.jpg

Tekee vaan mieli touhuta koko ajan. Mä kiusaan Namia melkein tappelukseen asti, välillä puren mamman varpaita ja sotken sen neulelangat. Jahtaan Pappaa, hyökin sen päälle ja sinkoilen sinne tänne.Ja välillä vähän kuntopiiriä kiipeilypuussa - on meinaan tällä hemmolla vatsalihakset kondiksessa!

424613.jpg

Kattokaas, kun tälleen kunnolla vetää leukoja, saattaa saada naisen...konsulttikin.

424616.jpg

Nyrkkeilyharkatkin sujuu, sen verran hyvin on Namin kanssa sparrailtu. Tässä mä esittelen mun voimatassua!

424609.jpg

Muutama viikko sitten mä naukaisin eka kerran, mutta nyt mä osaan jo vähän joikhata, jos oikein innostun. Vähän mä kyllä ensin aina säikähdän, että mikä se ääni on, ennenkuin mä tajuan, että se olenkin minä itse! :-)  Mutta kyllä mä vieläkin enimmäkseen kurnutan. Piiiiitkiä tarinoita kurnutan ja oikein kauniilla nuotilla...voisinpa jollekin tytöllekin kurnutella maaliskuun mietteitä...