Kylläpä puhuu mun oma kultadorikseni asiaa, on mein(´+++++++++++++++++++++++++++++++++ mamman huom. Pappa seisoo itse näppiksillä, orja naputtaa liian hitaasti! :D) meinaan viisas mimmi toi mun bööna <3. Meilläkin on noi tabut tuolla lääkekaapissa, on kuulemma hyvä ensiapu, jos joutuu kahnauksiin villin luonnon kanssa. Tuotekehityksen paikkaa olis kyllä tossa lääkepakkauksessa, sitä on hätätilanteessa aika hankala kissin itse avata, mutta sitä vartenhan on henkilökunta.

Ja henkilökuntaa tarvitaan kissin punnitukseenkin.Orjat osti tänään vaakakoneen ja hei, se kone sanoo, että sillä ei voi alle 10 kg kissoja punnita! Voihan jehna! No, miinustusmenetelmällä mamma pomppi ees taas vaakakoneen päälle kissan kanssa ja ilman. Minä, Pappa, painan tasan 5,0 kg - ihan kaikki timmiä kissanlihaa! (mamman huom. eh, mikä se löllypussi on, joka roikkuu siellä massun alla? :D) Pate ei vielä suostu miinustettavaksi, mutta se on varmaan himpan hepposempi. Nami-neidin ois voinu punnata kirjevaakakoneella, Namin paino on 3,3 kg. Keijukaisrinsessa, sanon mä. Mamma, saanko mä kertoo, paljonko sä painat? Ai, en vai? *hihittää*

Onhan tässä siis vielä matkaa Harmaan ja Reetin lukemiin, ne vasta on iiiisoja herrasmiähiä. Niiden orjat tekee varmaan paljon työtä, että ne saa paljon raksurahaa ja voi ostaa paljon raksuja. Mamma tekee vaan yhtä työtä, siksi se osti eilenkin vaan yhden kassillisen kissiruokaa. Jos se vähän viitsis olla ahkerampi, niin meikäpoika ei sitten olis ihan näin pieni. Tälleen kissalogiikalla pohdittuna se menee just näin. :D No, jos mä vähän pihistän tosta Namin uudesta vauvaraksupussista, niiden avulla keskikehonrakennus sujuu kuin kissanpolkka!

700845.jpg

Pieni meikis tässä relaa ihmisisoveljen ikuistamana...Misseunia vetelen *kehr*

700857.jpg

Ai niin, tässä on mun uusi kyttäyspaikka. Iskän työroskis on niiiiiin ihana, kun siinä on rapisevia papereita. Ne kun hyvin möyhentää sopivaan järjestykseen,  niin tossa voi vetästä vaikka päikkäritkin, jos sattuu kesken keikan ramottamaan. Ja sitten kun mä ponkaisen pois tosta, niin se koko pytty kaatuu ja kaikki roskat on tantereessa. Orjat ensin vähän moitti Patea roskametkusta, mutta minä se olenkin! :-)

Edit: nyt on kävijälaskurissa lukema 9986, kohta se on kymppi rikki. Ja joku saa pienen palkinnon...siis toooosi pienen. :-)