Mun kissiveljet on sitten aikas ihania! Eilen kun mamma katteli töllökkää, niin me parkkeerattiin Papan kanssa sen kinttujen päälle ja mä pääsin kauneushoitoon:  362168.jpg

Pappa pesi mun naaman ja korvat - voi että, tuntu niiiiiin ihanalta! Siihenhän mä sitten nukahdin potslojoo saman tien. Pappakin sammui sen pesu-urakan jälkeen ja yhdessä me lämmitettiin mamman jalkoja. Hetken päästä Patekin änkesi siihen samaan syliin:

362166.jpg

Pappa oli edelleen suunnilleen kanttuvei, mutta mä havahduin just sen verran, että annoin Patelle luvan pestä mun hännän ja takajalan. Mamman ei sitten varmaan tartte (vesi)pestä mua näyttelyreissulle, kun noi kaksi karheaa kieltä hoitaa mun turkkia tosi ihanasti *kehr*. Eipä voisi kissaneiti parempaa palvelua toivoa!

Vähänks mua nyt nolottaa, että mä olen Papalle ja Patelle niin kovasti murrannut ja sähissyt...mut en mä enää melkein ollenkaan, kun meistä on tullut kavereita. Ja olenhan mä vähän pessyt Papan korvantaustaa ja etsinyt sen masusta tissiä. Ei löytynyt. (mamman huom. Papan ilmeessä oli tulkittavissa aitoa epäuskoa ja kollityrmistystä, kun neiti touhusi mahakarvojen keskellä =D ).