Meidät on haastettu, voi pojat! L-L haastoi mamman ja sitten me kissit saatiin oma haaste Panulta ja Turolta. Vastausvuoro menee älykkyysosamäärän mukaan, joten tassukansa ensin:

1. Pappa on lauman pomo, ainakin toistaiseksi. Sitten kun Namista tulee Aikuinen Nainen, niin voipi olla toisin...

2. Nami ei pelkää vettä, päinvastoin. Se on himotiskaaja, istuu tiskipöydällä ja lutraa vedellä, kun mamma yrittää pestä astioita.

3. Kaikki uudet paikat ja asiat ovat mielenkiintoisia. Me olemme äärimmäisen ylenpalttisen uteliaita :-) Miksi sä, mamma, huokaat niin syvään?

4. Pate rakastaa ihmisen paljaita varpaita, jotka peiton alta vilkkuessaan ovat niiin vastustamattomia!

5. Me ollaan tasa-arvoisia, vaikka ollaankin erilaisia sukujuuriltamme. Me syödään samoja ruokia (paitsi Namilla on vielä vähän aikaa pentusapuskoja), nukutaan samoissa paikoissa ja lelutkin on yhteisiä. Miten niin hieno rotukissa olis yhtään kattimaisempi kuin maalaisserkkunsa?

6. Me kaikki käydään samassa vaaleanpunaisessa vessassa. Siinä vieressä on vaaleansininen poikien vessa, mutta siellä ei käy muut kuin Nami sillä isolla asialla.

7. Me ollaan toisillemme ihan parhaat kaverit 24/7.

Heh, tää olikin yllättävän hankala juttu, joten me ei laiteta meidän kamuja samaan pinteeseen. Aika moni on jo haasteen saanutkin - katotaan, miten kollit ja leidit tän selvittää...:D

**

Mamma tässä, onko nyt mun vuoro? Okei, täältä pesee:

1. Ukkokulta ja blogissa uudelleenristityt  Ihmisisoveljet eli poikani ovat minulle Erittäin Tärkeitä Miehiä.

2. Rakastan kissoja. Kauniita ja älykkäitä otuksia, ihanan itsenäisiä.

3. Inhoan parkkihalleja. Ahtaita, pimeitä - ja taatusti joku hiivatin miespuolinen bemarikuski tööttäilemässä heti, jos et sekunnissa ole ruudussa. Ja miksei ihmiset voi parkkihallissa käyttää vilkkua??MURRRRRR!!

4. Salmiakki. Mun lempparia! Mulla on mustat luut. Pakko olla. Lastentarhassa ollessa kaverini  sanoi, että jos pienenä syö paljon salmiakkia, niin isona on mustat luut. Mä olen isonakin syönyt niin paljon salmiakkia, että joku patologi tulee kirjoittamaan mun luista elämänsä hienoimman artikkelin arvostettuun lääketieteellisen julkaisuun. Oi, miten hienolta taudinkuva tuleekaan näyttämään latinaksi kirjoitettuna! :D

5. Minulla on paljon kankaita. Tai oikeastaan tosi paljon. Ei, vaan aivan valtavasti. Joku voisi väittää niitä olevan liikaa. Joka tapauksessa minun on elettävä 100-vuotiaaksi ehtiäkseni käyttää ne kaikki... :-)

6. Kotihiiri olen ma. Mukavaa olla reissussa, mutta ihanaa tulla kotiin!

7. En omista yhtään ruskeaa/ruskeansävyistä vaatekappaletta. Miksi mulla sitten on ruskeankirjava kissa? :-)

702505.jpg