$5125.00The Cadaver Calculator - Find out how much your body is worth. From Mingle2 - Free Online Dating

Tässä se on, mun maallisen tomumajani hinta. Sen sijaan, että järkkäisivät perinteiset maahanpanijaiset, niin omaiset voivat myydä mun erittäin hyvässä kunnossa olevan kroppani lääketieteelle ja bailata rahoilla ankarasti. Se, jos mikä, olis mun miäleen...

Onko tarvista huolestua, kun kesäloman ensimmäisenä aamuna lohkon tällaisia? No problem, tää on vaan osoitus mun huumorintajusta. Joka osuu kyllä tosi usein yksiin Polgaran kanssa -kiitos tästäkin siis hänelle! :-))) Ja nyt jatkan kallisarvoisen itseni hyvää hoitoa kippaamalla ämpärillisen kuumaa teetä kitusiini ja surffailen kamujen blogeja viimeiseen teetippaan asti. Ihmisisoveljet vetävät syvää teiniunta, ilmeisesti ei mitään elonmerkkiä tiedossa vielä pitkään aikaan...Kattilaiset ovat oman aamurallinsa jo sinkoilleet ja lepäävät tajuttomina kuka missäkin.

Ai niin...Iskälle hyvää työpäivää. Yritä olla kiltisti. Joojoo, mä meen kohta siivoomaan...ja pesemään ikkunoista nenumerkit pois...ja laitan pyykkikoneen päälle...ja ja ja...OLEN KESÄLOMALLA!!!

EDIT: tää on Ukkokullalle, vähän inside-hömppää :-)))

a806.gif

Kuva lainattu täältä, siellä on paljon muutakin ihanaa! :-)