Mä mikään nirso. Ennemminkin mulla on syömishäiriö. Tai siis, kun syöminen häiritsee muuta harrastetoimintaa.

356467.jpg

Tässä mä kesken kiipeilyn pysähdyin nanosekunniksi  valokuvausta varten. Mutta ei kova treenikään saa mua syömään, mä jaksan painia P&P:n kanssa muutenkin. Peilinpelottelutanssi, pikajuoksu ja sälekaihdinkiipeily on mun lemppareita kans, ja nekin hoituu ilman tankkausta.

Mamma alkaa olla epätoivoinen, väittää että mä olen aliravittu ja liian laiha. Enpäs ole, vaan neidillisen hoikka. Kasvan ja touhuan kuin kissaterminaattori konsanaan, mutta en juurikaan syö. Mut ehkä tähän torppaan laskeutuu rauha, jos joku keksii, miten mut sais paremmin syömään... Anybody, ideas? Mulla on tapana käydä nuuhkaisemassa ruokakuppiin, sitten mä joko syön vähän tai sitten "peittelen" ruokakupin samalla tavalla kuin huussissakin jemmataan ne. Tähän mennessä mä olen peitellyt ainakin katkaravut, kissan tonnikalan, kissan sardiinit, Whiskas-pentuhyytelö/kastikepussit, RC pentunaksut, RC nirson kissan naksut, RC Walthams pentunaksut ja kerran kommentoin naudansuikaleetkin. Shebat ja Leonardot ei oo kissinruokaa, yööööök! 

Tänään mamma sanoi ostavansa kirjolohta. Pari päivää sitten "naapurin kalapappa" toi lohenperkeitä ja niistä mamma putsasi sitä oranssia kalaa. Vähän mä kiljuin ja kiipesin mamman jalkaa pitkin - se oli hyvää!!! Kyllä mä taidan sellainen kalatyttö olla, mutta sitä kun ei voi joka päivä syödä. Mamma komensi aamulla Pappaa ja Patea kertomaan mulle, että kaikki ruoka on hyvää. Mut kundeilla oli just einekset menossa ääntä kohti, eikä herrasmiehet puhu ruoka suussa. (Mamman huom. kyllä on Namin pentunaksut tehneet poikain keskikehossa huolestuttavia ihmeitä.)

Hoi, tulipas tähän nyt paljon juttua, tassut puutuu. Mä meen nyt ottaa pienet kauneusunet tohon hiirimaton viereen, näin:

356451.jpg

Nykyään mulle on laitettu tohon pöydälle oma pehmeä tyyny, siinä on ihana nukkua päikkäreitä, kun orjat istuu koneen ääressä. Jos oikein väsyttää, mä voin mennä Papan viekkuun sohvalle:

367731.jpg

(mamman huom. vähän huono kuva, kun Pappa hötkyili, mutta Namin asento on niiiiiin kissaneitimäinen :-))) ja neiti niiiiiin LAIHA!!)

Sitten kun mä herään, voisin sitä lohta....hrrrr....