Minä olen Pate Ylermi, toukokuussa täytän 1 vee. Olen leikattu kolli, komea ja fiksu. Minulla on terveet elämäntavat: syön säännöllisesti monipuolista ruokaa, liikun päivittäin ja muistan nukkua riittävästi.

488473.jpg

Ihmisten kanssa olen vielä vähän arka -löytökissa kun olen- mutta Papan ja Namin kanssa meillä synkkaa tosi hyvin. Käydään yhteisillä agenttikeikoilla ja sillai. Mut....viime aikoina musta on ruvennut tuntumaan, että ois se kiva, jos synkkais vaikka jonkun leidin kanssa...

457277.jpg

...sillai et se tykkäis musta ja mä tykkäisin siitä. Vois sitten aina välillä unohtua tuijottamaan kaukaisuuteen ja  haaveilemaan omasta kullasta.

472298.jpg

Tai sitten mä voisin vaikka haastaa sen donnan leikkimieliseen huiskantassutuskisaan! :-) Herrasmiehenä mä tiätty antaisin sen mun tytsyn voittaa. Ainakin joskus. Ehkä.

488524.jpg

Mä oon aina valmis kaikenlaisiin seikkailuihin, oli se mitä tahansa. Vaikka sitten kuumaan saunaan!

Jos joku pinkkinenu, mustavalkoinen L-kirjaimella alkava maailmasta kaunein neitikisu sattuis lukemaan tän, niin mä olisin universumin onnellisin kolli! :-)

Keväisin terveisin,

Pate Ylermi Hassukissa