Jos mamman kesäloma tarkoittaa sitä, että me ei enää päästä ollenkaan ulos, niin menköön takaisin töihin! Ai jaa, sataa vai? No, en mä sitten ulos haluakaan. Aika kehno lomakeli, mutta ei haittaa, kun on tärkeetä tekemistä.

Tärkeetä se onkin, kun pakataan kassia ja kissaa. Tai siis mamma hosuu näytelmätavaroita ja matkatavaroita, yrittää kuulemma keskittyä, että menee hotellissa tarvittavat tavarat yhteen kassiin ja näytelmätarvikkeet toiseen. Mutta silti se on mun parasta itse tarkistaa, että on kaikki tarpeellinen mukana. Mulla on ihan oma muistilorukin, se menee näin: Passi_ ja_tonnikala, passi_ ja_hiekkalapio, passi_ja_juomavesi..

Aatella, mulla on ihan oma passi! Tänään eläinlääkäri merkkas siihen, että mut on käsitelty ekinokokkoosia vastaan. Ei mulla siis mitään tautia ole, mutta toi jutska pitää olla, että voi tulla takaisin koti-Suomeen. Mamma just printtas siihen passiin kuvan, tietävätpä sitten kaikki , että kenenkä passi se onkaan. SilmäniskuRakennettiin mamman kanssa mulle oma pieni kansio reissua varten, siellä on mun tärkeät paperit järjestyksessä. Itse tarkistin, täppäsin tassulla joka sivulle.

1250095102_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hih, mamma yritti kaivella Nekollekin passikuvaa, käviskö tämä? Näyttää ihan joltain tuomionenkeliltä, vaikka onkin liperit kaulassa.Nauru Neko on vähän äijä, on se! Silmänisku

Sapuskat ja juomavesi me otetaan mukaan kotoa, ettei tuu masuvaivoja matkalla. Ällöt harjat ja kammat kai tulee messiin, mun puolesta ne vois kyllä unohtaakin. Ei toi mamma onneksi hirveesti puunaa, mutta silti se ei oo kivaa, kun mua niin kutittaa massusta Nauru. Se on kattellu Namia sillä silmällä (pitäisköhän mun varottaa Namia, että se saattaa joutua pian pesulle...) ja aamulla ykskaks koko jengi joutui  manikyyriin. 12 tassua, jokaisessa kamalan monta kynttä eli yhteensä aika viiskytmonta.

Nyt kyllä jo hitusen ramasee tää pakkaushössötys...Kuinka onkin henkilökunta osannut tällaisen prinsessapedin rakentaa?

1250095022_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ai niin, yks juttu vielä...Kesäturkin mä puen päälleni, ettei tuu liian kuuma etelänmatkalla. Oon kovasti kyllä kiillottanut karvoja, ja Neko on pessyt naaman ja niskan - hienolta näyttää. Vakiovarusteet eli tiikerinraidat ja hurmaava luonteeni on matkassa sekä viiksikarvat somasti kahta eri väriä = tämä tyttö on valmis matkalle näyttelemään Noonaa. Pidättehän peukkuja, kamut?!Pusu

1250094973_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siihen uuvahti yksinkeltainen tiikeli mamman alennusmyyntilöydön päälle. Olkoon siinä, niin on vähemmän tiellä säätämässä. Mikä siinä on, että siskon kanssa tarttee just siellä kassissa painia?

Tosiaan, muutamat telepaattiset tsemppaukset ei ois pahasta perjantaiaamuna; ensimmäistä kertaa A)eläimen ja B) oman auton kanssa  ulkomaille pistää pikkusen jännittämään. Onneksi on ensi viikko lomaa, että ehtii elpyä...