Se on muuten juttu niin, että hiirijalkkis, huiskantappaminen, väijypiilo ja muut perinteiset lajit puuduttaa, jos ei oo mitään vaihtelua. Sen takia me Paten kanssa päätettiin kokeilla uusia kissaurheiluja:

446198.jpg

"Hyvä, Pate, kiipee, kiipee!!!"

446191.jpg

Tuuletusikkunakiipeily on siis Paten uusi bravuuri, mä vaan lämmittelin tässä hommassa ja kannustin kaveria minkä ikinä kerkesin. Sen jälkeen mamma paiskoi mun lempparihiiren yläilmoihin - ja minä tyttö päätin lentää:

446091.jpg

Viuh, viuh - täältä tulee liitokissa! (Pappakin jäi ihastelemaan mun huikeaa saalistuslentoa.)

446093.jpg

Mä tosiaan lennän melkein jo ulos koko kuvasta! :-))) Kuten näkyy, se hiiri on ihan just mun tassuissa!

Olipas se hauskaa, mutta ei sitä kauheen kauaa jaksanu...

446117.jpg

...näinhän siinä sitten kävi....lepohuilia rankan treenin jälkeen.

Edit 13.3. aamulla:    Hienoista kuvista on kiittäminen mun kääpiöihmisisoveljeä - se on mun hovikuvaaja ja sillä on refleksit kunnossa, toisin kuin mammalla...