Me tultiin eilen illalla niin myöhään kotiin, ettei jaksettu mamman kanssa kertoa näytelmäreissusta. Nyt mä oon vähän syönyt ja ihan vähän nukkunut. Papan ja Paten kanssa me ollaan riekuttu aamuyöstä lähtien tuntikausia extra-supervauhti-painirallia ihan non-stoppina, eilen kun ei yhtään ehditty melskaamaan. Nyt alkaa vähän vauhti hyytyä, joten mä ehdin kerrata, miten se kaikki meni:

Lähdettiin aamulla aikaisin mamman kissatuttujen kanssa autolla, ja vaikka mamma oli sanonut että mä kiljun Hartolaan asti, niin enpäs sittenkään. Mä olinkin ihan hipihiljaa autossa siksi, kun Lyyli-kissa (mun siskopuoli) kertoi selkeällä kissakielellä, että a) se haluaa nukkua matkalla ja b) tässä kohtaa ei kannata nähdä laulamisen vaivaa. Niinpä me sitten vedettiin unta palloon koko matka. Se oli tosi hyvä, että näyttelykonkarisisko oli matkassa, muuten mä olisin varmaan hötkyillyt mitä sattuu! Kiitos seurasta ja hyvistä neuvoista ja apukäsistä ja kyydistä ja vaikka mistä Lyylille sekä henkilökunnalleen H, M & M!!!

Näyttelypaikalla ensin mentiin eläinlääkärin tarkistukseen, ja mun sisko ja 2 veikkaakin oli samaan aikaan jonossa. Kaikki oli tohtorin vinkkelistä ok, sitten ilmoittauduttiin itse näyttelyyn ja etsittiin meidän yksiöt. Mamma laittoi siihen häkkiin verhot, maton ja se riepulin sekä mun nukkupesän ja vessan. Sitten mä pääsin tsekkaa mestan:

400631.jpg

Sain vettä ja sapuskaakin, matkan jälkeen olikin jo vähän nälkä. Sitten odotettiin, että se tuomari ois valmis arvostelemaan meidät, tossa kuvassa näkyy mun veikka Rasmus. Sen kanssa vähän tassuteltiinkin, kun tuosta häkin reiästä hyvin mahtuu tassulla huiskimaan naapuriin! :-))

Mun oma faniklubikin ilmoittautui eli sydämellinen kiitos kun kävitte kannustamassa ja moikkaamassa, L&T&T&H! Toivottavasti nähdään taas pian, kisuhaleja kaikille!!

Tuomari oli ihan symppis hollantilainen heppu, joka tykkäs musta. Ja mä tykkäsin sen huiskuista! (mamma ei antanut kantaa niitä jemmaan, vaan mun piti olla paikoillani siinä pöydällä). Se tuomari kirjoitteli lappuun, että mä olen excellent eli erinomainen sieltä ja täältä. Mun korvakarvat on ihanat ja mulla on erittäin naiselliset ja ilmeikkäät silmät. Turkki oli hieno - no tietty, senhän oli P&P luomupessyt. Koska mua ei hirveästi pelottanut eikä jännittänytkään, se raapusteli, että olen suloinen ja rento tyttö. Kyllä musta itsestänikin tuntui siltä :-))) Häkkinaapuri Rasmuksesta leivottiin Värin Paras eli onnea vaan Rasmus-veikalle! Samalla mä haluan onnitella muutkin sisarukset, sillä kaikki sai EX1-tulokset ja mustavalkoinen Mushu-velikin oli  Värin Paras! Oltiin siis tosi hieno sisarussarja reippaita ekakertalaisia näytelmässä. Terkut ja kiitokset näyttelyseurasta sisaruksille henkilökuntineen ja tietty Spot-on -kasvattajille!

400634.jpg

Tässä mä olen kauneusunilla yksiössäni. Mamma somisti kämpän tollasella nätillä ruusukkeella, jonka se tuomari käski mulle antaa. Ei toi siis hullumpi reissu ollut, me taidetaan lähteä toistekin...

Mutta nyt kyllä oikeasti väsyttää...Pappa, sä oot kyllä ehdottomasti paras henkilökohtainen nukkumatti, tuu mun viekkuun!

400774.jpg

Voi, kun masupesu tuntuu hyvältä, tähän vois nukahtaa...zzzzz....

400782.jpg

(mamman huom. Nukahtihan toi parivaljakko vihdoin, tänään on tosiaan otettu eilistä painipäivää takaisin, koko kolmikko on viettänyt vauhdikasta jälleennäkemisen juhlaa!! *virn* Huoh...)