Meidän eteiseen tuli laatikko, jonka kyljessä lukee "joulu". Meille kyllä sanottiin, että joulu tulee vasta viikon päästä, mutta tossa se nyt tönötti meidän eteisessä. Me päätettiin ottaa selvää, millainen se kuuluisa joulu oikein on. Agenttihommiksihan se sitten meni:

Ensin vähän tarkkailtiin, ettei se vaan pääse yllättämään...

303579.jpg

Hajut on ihan ookoo...aika harmitonta tuntuis olevan.

303581.jpg

Joulu, tule pois sieltä, älä enää piileskele! Me agenttikissat näytetään sulle!

303582.jpg

Pappa, tsiigaas vähän tätä krääsän määrää! Ja täältä se pitäis jostain löytää...

303583.jpg

Pappa, onks just nyt pakko tuunata stressilaatikkoo? Tuutsä hommiin vai et?

303584.jpg

No, löydän mä sen täältä itsekin...hmph...Pappa, vähän sä oot vellihousu...

303585.jpg

On sen joulun pakko täällä jossain olla...

303586.jpg

Hei, nyt mä löysin sen!...ei...ei...ei toikaan....Nyt mä yletän. Tossa se on ....ihan just mun hampaissa...!!!!

303587.jpg

TA-DAA!!!! Tehtävä suoritettu! Mä löysin joulun! Täytyy kyllä todeta, että ei tää mitättömän pieni hörsikäs ole kaiken joulu-höösäämisen arvoinen. Mutta tulipahan löydettyä....siisti keikka tällä kertaa.

303588.jpg

(Mamman huom. jospa kattilainen et repisi sitä mansettia rikki! Sitä tarvitaan vielä, kunhan se oikea JOULU tulee!)