Menipäs elpyessä eilen illalla, se on nääs rankkaa hommaa näytellä itseään koko päivä :-D Höh, yhtään kuvaakaan ei mamma ottanut, mutta joku otti kyllä ja ehkä niitä saadaan lainaksi tännekin...?(vink, vink, anybody?? Siltalan Heikki otti kyllä kuvia musta, mutta ne ei ainakaan ihan äsken olleet vielä netissä)

EDIT: tässäpä tuore kuvatus - kiitos hienosta otoksesta Perditan jengin paparazzille! :-)

A10.jpg picture by perditanjengi

Mä olin viimeisen kerran nuorena tyttönä kisassa mukana, meitä neitokaisia oli tällä kertaa kolme. Mä sain tuomarilta rusetin, jossa sanotaan EX2, joten taisi se Lone Lund tietää noi hommat ihan oikein. Mun turkin laatua ja värejä se kehui ja naisellinen bitch-ilme on kuulema oikein hieno. Mun leukaa se täti ei löytänyt ja korvat oli TAAS liian pienet. No, ei se mitään, Iskä lupas laittaa mut korvista kiinni pyykkinarulle, siinä ne sitten sopivasti venyy seuraavaan näytökseen... *huono vitsi* Siitä mamma on tuomarin kanssa samaa mieltä, että mä olen vielä "developing girl" eli keskenkasvuinen tinttara! :D

EX1 meni suloiselle Angeli-tytölle, joka on hurmaavankomean Alexin ihastuttava sisko - onnea vaan kovasti paneelipaikan johdosta! Angeli on näytelmissä vielä tänäänkin, joten pidetään kivalle kissikamulle tassuja! :-) Ja Alex sitten....huoh...niin  hiano nuorukainen, runosielukin vielä *kehrrrrr*

Mun likkakaveri Dada sai hianon EX2-ruusukkeen kanssa ja arvostelun mukaan se on niin kovin erinomainen, että noinkohan se enää on mun kaveri olleskaan? Kun mulla ne pienet korvakkin...Onnea Dadallekin ja tsemppistä taas uusiin koitoksiin! :-))))

Seuraavat näytelmät on sitten Vantaa Myyrmäessä elokuun lopussa ja sitten mä olenkin iso tyttö aikuisten sarjassa! Mamman pitää värkätä mulle uusia verhojuttujakin, kun siellä näyttelyssä tarvitaan erilaiset varusteet kuin tähän asti. Siihen asti siis kasvatellaan mua ja syödään toi kassillinen herkkusapuskaa, jonka mamma shoppasi eilen...jotain se murputtaa meidän sapuskoista ja Saarioisten maksalaatikoista, heh. *taas huono vitsi* Mikä mun henkilökuntaa oikein vaivaa? :D

Kiitos kaikille ihastelijoille ja kamuille, oli mukava tavata taas!