Tultiin just kotiin Hyvinkäältä, mä kävin siellä näyttelemässä itseäni. Huh, mikä päivä! Onneksi kotijoukot muisti kannustaa mua ennen lähtöä:

631461.jpg

Go, Nami, go! Näytä niille, miten näytellään Namia! :D

Ilman Paten mielipuolikannustusta olisinkin varmaan lopettanut pullistelut jo ennen alkuvihellystä...kun aamulla kävi sellainen homma, että mä pissasin näyttelyhäkissä hiekkavessaan. Juu, niin pitääkin tehdä, ja sitten mä kakkasinkin. Ja kun mua jännitti vähän toi autoreissu, niin se kakka oli sellaista sotkuhommaa. Mamma kaappas mut naistenvessaan pyykille ja mun hienot karvahousut ja peba joutu pikapesuun. Onneksi arvostelu alkoi sen verran myöhään, että karvat kerkes kuivua ja pääsin ruåtsalaisen Lena Nordströmin pöydälle keikistelemään siistinä tyttönä.

Se täti sanoi, että olen vielä kasvava, erinomainen ja hyvin vahva tyttö (ne on ne painimatsit Papan kanssa, nääs!). Mun korvat on kuulemma liian pienet. Ne mitään oo, hyvin niillä kuulee eikä mun tartte mikään Dumbonorsu olla! Mutta eihän sitä tiedä, jos viitsin vielä niitäkin kasvattaa, ihan kiusallakin. Mamma subs..subjektiivisesti sanoo, että mulla oli kategorian paras häntä. Ja hieno häntä onkin! Niin hieno, että mua sanotaan kotona nykyään skunkiksi. On niin ihqua olla skunkki! :-)))) Vartokaas vaan, kun me saadaan sen valokuvaussedän ottamat hienostelukuvat - mä olen niiiiiin suloisen ihanan hieno ja silmätkin on niissä kuvissa auki.

631459.jpg

Laitetaan tähän taas yksi silmät kiinni -otos näytelmästä, samaan kuvaan pääsi sen tuomarin antama rusetti (ja lautasella safkat, mä olin just syöny eikä henkilökunta ollu vielä siivonnu).

Nyt huilataan vähän, mut ehkä kohta tempastaan kunnon kotiinpaluurallit. Mammalla oli rankka työviikko, sekin on ihan väskä. Mutta onneksi on yksi, joka takuuvarmasti piristää:

631457.jpg

Se on tietenkin meidän karvamakkara-Pate, joka on aina yhtä hassu:-)

631534.jpg

Sama karvamakkara, kuva käännetty ylösalaisin (aateltiin, että on helpompi meidän kääntää tää kuva, kuin jos kaikki kääntäis näytöt ympäri*hih*).

Terkkuja kaikille Hyvinkäällä moikatuille kamuille ja ihan kaikille muillekin blogimme lukijoille. Hyvää kesälomaa koululaisille ja onnea valmistuneille! Superonnea mamman isosiskolle, josta tuli MerkonomiMummo, UPEETA!