Mä olen nyt sitten oikeasti ja virallisesti nuori enkä enää mikään pentu! Mamma huokasi, että vastahan mä olin ihan pikkulikka...hmm, niin se kai sitten on....aika kuluu ja kissi kasvaa teinineidiksi, loppukesästä olen jo aikuinen.

Ensi sunnuntaina mä näyttelen itseäni ekaa kertaa nuorten luokassa, kun me lähdetään mamman kanssa reissuun Helsinkiin. Viimeisen pentupäivän kunniaksi mut pestiin eilen:

529141.jpg

Arvatkaa, kuka toi rotta on? :-) Vaikka mä kuinka huutelin agentteja jeesaamaan, niin näin siinä taas kävi. Jätkät istui kylppärin oven takana, kauhujäykkänä kumpikin, jos vaikka ois seuraava pesuvuoro osunut omalle kohdalle...ne ei kuulemma saaneet ovea auki, muuten olisivat tulleet auttamaan. Niin varmaan, hmph!

Tänään mä olen jo oma itseni, minkä kunniaksi olen kurmoottanut Patea mennen tullen. Aamulla sain sen yllätettyä ihan kuusnolla, kun se taapoili vessasta ihan omissa ajatuksissaan. Seisoin takajaloillani odottamassa oven takana ja tempaisin kunnon nelssonit yllärinä. Kyllä meitä sitten taas vietiin, eestaas rallia ja painia...jee!!! Äsken mamma antoi meille sellaista tikkuherkkua, oli aikas hyvää. Itse asiassa niin hyvää, että pöllin Patelta pätkän, kun olin omani jo ahminut. Että sellainen kilppari, sanoi mamma.529145.jpg

Tällainen hieno leidi mä olen kuivana. Mulle on kasvamassa kauluri ja häntäkin on tainnut vähän venähtää...sitä se nuoruus teettää! :-))