...minä! YES, mä olen nero! :-))) *tuuletusta, akrobatiaa*

Nythän on nimittäin niin, että Pate Pauliinan (tämä söpö poju tässä)

603935.jpg

on turha jumpitella mulle matolääkkeen kanssa. (Tiedätte varmaan, mistä tuo uusi veikeä lempinimi, eh...sitä on taas ilmassa :-D) Tammikuussa hoksasimme kikkakakkosen, jossa lääke sekoitetaan märkäruoasta poimitun makoisan rähmän sekaan. Tämä systeemi toimi vielä eilen, vaan ei enää tänään. Meni totiseen pohdintaan, miten saadaan lääkkeen kissan sisuksiin ilman pakkoa, ilman froteepyyhepaketointia ja muuta väkivaltaa. Patella kun ei ole mitään superherkkuruokaa, jonne ois helposti saanut tropit piiloon. Mutta hätä keinot keksii, tätä saa vapaasti lainata:  

Lääke+rähmä=sotkun sekaan pilppusin mikroskooppisen pieniä paloja Namin ja Paten sillointällöinherkkua eli Best Friendsin tikkukarkkia. Joo, just sitä kamalan hajuista. Ja voilá, johan hetken päästä kollinpoika oli tiskannut kipon ja katseesta päätellen olis ottanut santsiannoksenkin :-))) HEEH, mä olen kieroista kieroin! Huomenna toistamme uuden idean ja näin olemme taas saaneet koko katraan lääkittyä *koputtaa puupäätään*. Seuraava kierros on sitten elokuussa, kun P&P saavat rokotuksensa.

Rokotuksesta ajatus siirtyy eläinlääkäriin, sieltä mietteet singahtavat kollikamu Harmaan luokse. Jäbällä ei ollut tänään kivaa, ei. Terkkutassutukset kamulle, parane pian, käske henkilökunnan rapsuttaa! :-)

603915.jpg

Tässä meidän rattopoika :-) Pappa nautiskeli aurinkoläikästä, käänteli itseään kyljeltä toiselle ja selvästi lämmitteli luitaan. Ettei vain ois aatokset olleet Misse-kaunottaren luona...

582304.jpg

Samasta auringosta Nami nautti ulkona, taisteli urheasti tuulenpuuskia vastaan ja bongaili kimalaisia.

Loppuhehkutuksena tämä: Äijjä-kulta siellä yötöissä, ihan vaan tiedoksi, että ota se hymy pois...mä olen tän residenssin kieroin otus - ja niiiiiin ylpeä siitä. Ah! *palkitsee itsensä teekupposella*