Hei, ja tervetuloa synttärikesteilleni!

565226.jpg

Joo, usko vaan, tänään on MUN SYNTTÄRIT ja ihan kaikki on tervetulleita, karvanlaatuun ja tassuihin katsomatta. Oikeesti kukaan ei tiedä, mikä mun oikea synttäripäivä on, koska mä olen löytöpentukissa. Viime elokuussa eläinlääkäri oli arvioinut mut toukokuussa syntyneeksi, joten kun Iskä ja mamma antoi mun toiseksi nimeksi Ylermi, niin sitten samalla mä sain oman synttäripäivän. Mä olen odottanut monta päivää ja olen ihan innoissani, mutta....kun nää on mun ekat juhlat, niin mä en ole ihan varma, miten tää homma menee...

Sen mä tiedän ainakin, että vieraille tarttee tarjota syötävää ja juotavaa - olkaa hyvä vaan:

565210.jpg

Ai, ei iske kissikeksit ja kattimehu? Sori, kossuu ei oo, mamma sanoi, että mä olen vielä liian nuori. Orjat voi kiskoo näitä, kissikamuille on kyllä muutakin...

565216.jpg

...raksubaari alkais tästä, silvuplee! Kaikki mun lemppareita, naminaminami*rousk, rousk*

565206.jpg

Näitäkin saa napostella, ne on kanssa mun herkkua. Ota nyt, maista edes...! :-)

565207.jpg

Meillä on karkkiakin! Noi kissanminttupastillit mä sain Lean ja Lulun blogin palkintona - ne on tosi hyvejä ja siksi mä tarjoan niitä mun kavereillekin! Saan siinä sitten samalla itsekin muutaman :-))

Kaikkee leikkijutskaakin mä suunnittelin, mutta ei tässä taida kaiken herkuttelun jälkeen jaksaa tassua liikauttaa. Ja eilen tuli vedettyä niin-ei-milloinkaan-vielä-hepuli-superrallia Papan ja Namin kanssa koko päivän, että on vähän väsy...

565222.jpg

Mutta mä olen tosi iloinen, että piipahdit, pikkukolli täyttää vuoden vain kerran! :-)))