Nami tässä, terve! Mä kerkesin ekaks näppiksille :D

Juhannus oli ja meni. Ihan tyhmä juttu, joku juhla mukamas. Täällä käkäiltiin kotona kolmestaan koko perjantaipäivä, kun orjat kävi mökkikylässä. Saatiin kyllä parempaa syötävää kuin normisafka, mutta muuten ei olla irroteltu, vähän vaan painittu ja heitetty kyttäkeikkaa ikkunalla. Ai niin, olihan meillä yksi uusi juttukin...pingispallot! :-) Ou jee, ne vasta on jotain - vähän kun tassulla hierasee siihen pallon kylkeen, niin johan lähtee!!!!!!!! Onneksi niitä palloja on niin monta, että pojillekin riittää, muuten mä veisin kaikki. Vaikka mä olen residenssin ainoa tyttökissa, niin mulla on akkavalta, uskotteko?

683619.jpg

Ette usko, vai? Kattokaas nää kuvat....ensin Pappa vetää silakkaa nassuun ja Pate ottaa mallia. Se kun ei vielä osaa itte syödä silakkakalaa. Ei vaikka mamma leikkais ne fisut paloiksi.

683629.jpg

Ei toi kalan rouskuttelu mua kauheesti kiinnosta, kun mä en silakkoja syö. Joskus mä pelaan niillä fudista. Tai kynsilentopalloa, se on sitä missä kalat lentää komeessa kaaressa ilmassa, kun kynnellä vähän vippaa :-) Paitsi että mamma on ihan himmee ja sotkee kaikki pelit sen siivousrättinsä kanssa, hmph!

683618.jpg

No, tässä mä olen sitä akkavaltaa ja kävelen Paten päältä kattomaan, että Pappa sai eväät siististi syötyä. Joskus pojat tuppaa possuttaan, ja taas on mamman rätillä töitä *virn*

676648.jpg

Oiii, mä muistan tän! Mä istuin hiljaa piilossa tossa tuolin takana, ja kun Pappa tuli keittiöstä niin pääsin yllättämään sen oikeen huolella! Ja taas pysyy kuri ja komento mun tassussa *virn*

Ja pakkohan se on mun tämäkin homma hoitaa, kun henkilökuntaan ei aina voi luottaa...joten: Kävijälaskurissa lähenee lukema 10000, minkä kunniaksi maukaistaan varoitus, että tasalukuvierakselle annetaan pieni palkinto. Sori vaan - se on taas jotain kotikutoista, kun meillä kissoilla ei oo yhtään omaa rahaa. Joskus, ERITTÄIN joskus, jollain koiralla on asiat paremmin kuin meillä. :-))))